Heb je problemen met de Ziggo Go-App? Misschien kunnen deze tips je helpen!

Controleer eerst of er een storing is. Dit kan veel moeite besparen.

Is er geen storing, dan kun je zelf aan de slag om dit op te lossen.

  • Kun je wel inloggen in Mijn Ziggo, maar niet in Ziggo Go-App? Wijzig dan je gebruikersnaam en wachtwoord in je Mijn Ziggo account en probeer het daarna opnieuw.
  • Je hebt je Mijn Ziggo inlog nodig om de Ziggo Go-App te kunnen gebruiken. Probeer met dezelfde gegevens in te loggen in Mijn Ziggo. Lukt dit ook niet? Vraag dan je gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw aan.
  • Gebruik je een VPN verbinding? Dan werkt de app niet, omdat de app niet kan controleren of je wel in de EU bent. Ziggo Go-App werkt alleen in de EU.
  • Probeer Ziggo Go-App op een ander apparaat wat aan de minimale specificaties en voorwaarden voldoet. Zo sluit je uit of het aan je huidige apparaat ligt.
  • Het kan altijd helpen om te app even volledig te sluiten en hem dan opnieuw op te starten. Werkt dit niet? Verwijder de app en installeer deze opnieuw.

Problemen met afspelen

Een internetverbinding die niet snel genoeg is kan voor een slechte beeldkwaliteit zorgen. Sluit alle applicaties die data verbruiken en probeer het opnieuw. Helpt dit niet? Doe hier een speedtest. Als je verbinding trager is dan 10 MB/s kun je problemen ervaren. Hieronder een aantal oplossingen:

  • Kijk je naar Ziggo Go-App via je laptop of computer? Bekijk Ziggo Go-App bij voorkeur via Google Chrome of Firefox.
  • Het kan zijn dat de uitzending waar je naar kijkt erg populair is. Met meerdere gebruikers kan de beeldkwaliteit minder goed zijn.
  • De beeldkwaliteit verschilt per land. Hierdoor kan in sommige landen de beeldkwaliteit minder goed zijn dan dat je gewend bent.
  • Per account kun je met maximaal 3 apparaten tegelijk online TV kijken.

LET OP! bij het uitlenen van uw Ziggo Go-App gegevens leent u ook uw mijn Ziggo gegevens uit.

Is je vraag beantwoord?

Mocht jouw vraag nog niet beantwoord zijn, neem dan gerust contact met ons op. Stuur ons een bericht via het contactformulier of laat een terugbelverzoek achter.